Veel gestelde vragen Clubapp, bardiensten en afhangbord

06 juni 2020


Ik kan niet inloggen in de app omdat ik mijn wachtwoord niet kan resetten. Hoe kan dat?
De KNLTB-app is in april 2020 geupdate naar versie 2.0. Oudere versies werken niet meer, ook niet met een nieiwe wachtwoord. Verwijder eerst de oude versie van de app. Je kunt daarna de nieuwe versie downloaden in de App Store of Google Play. De app wordt regelmatig geüpdate met nieuwe functies en oplossingen. Meestal hoef je niet opnieuw in te loggen, alleen bij de grote updates.
 
Ik ben pas lid geworden en heb na mijn bardiensten ingepland/afgekocht, of de contributie betaald, hoe kom ik aan mijn pasje?
Stuur een mailtje naar [email protected] om dit te melden. Jouw pasje ligt dan binnen 2 dagen klaar in het paviljoen.

Krijg ik een herinnering voor mijn ingeplande bardiensten?
Je kunt in de app bij ‘Home' jouw ingeplande bardiensten terug zien. Voor het instellen van een herinnering aan je bardienst, ga je in de app onderaan naar het menu 'Meer' en dan naar App instellingen. Hier kun je kiezen hoe ver van tevoren je een melding wilt ontvangen (van 30 minuten tot 1 week ervoor). Daarnaast krijg je een week én een dag van tevoren een herinneringsmail vanuit KNLTB.Club.

Ik heb een bardienst verkeerd ingepland, hoe kan ik dit oplossen?
Helaas kun je je ingeplande bardiensten niet zelf wijzigen of verwijderen. Plan eerst de gewenste bardienst alsnog in en stuur dan een mail, met het verzoek de foutieve dienst te verwijderen, naar [email protected]

Ik ontvang geen mails van TC de Blaak (meer)
Dit kan gebeuren als: 
  • er een oud/onjuist e-mailadres in de administratie bekend is. Hoe je dit kunt aanpassen vind je verderop; 
  • je als nieuw lid nog niet bent toegevoegd aan de verzendlijst van de mailings. Dit verversen gebeurt regelmatig, maar het kan even duren. 
Mocht dit beide niet aan de orde zijn, stuur dan een mail naar [email protected]

Mijn e-mailadres in de administratie klopt niet meer, hoe kan ik dit wijzigen? 
  • Als je al kunt inloggen in de app, dan kan je zelf je e-mailadres wijzigen onder ‘Meer’ en dan kies je instellingen. Hier kun je ook instellen of jouw mailadres en/of telefoonnummer in de app zichtbaar mogen zijn voor alle leden. 
  • Als je nog niet kunt inloggen in de app, kun je een mail sturen naar [email protected] met een wijzigingsverzoek. Daarna kun je je inloggevens opvragen in de app of op mijn.knltb.club via de optie ’wachtwoord kwijt/vergeten’.
Ik heb mijn gegevens laten wijzigen, maar het staat nog niet goed op de website.
De gegevens van de leden worden periodiek ververst op de website. Helaas gaat dit nog niet automatisch. In de app kun je alvast controleren of een aantal van jouw gegevens zijn bijgewerkt. Deze gegevens zijn wel gekoppeld aan de ledenadministratie.

Waar komt mijn profielfoto allemaal terug?
Jouw profielfoto is zichtbaar in de ledenadministratie, in de app en op het digitale afhangbord. Ook wordt deze foto gebruikt voor op de ledenpas van de KNLTB. De peildatum voor de foto en het aanmaken van een ledenpas is 1 februari voorafgaand aan het nieuwe seizoen.
Let op: vanaf 2019 is de ledenpas meerdere seizoenen geldig, vooralsnog voor twee jaar. Er staat daarom geen jaartal meer op. Met de app of via mijn.knltb.toernooi bewijs je voortaan jouw lidmaatschap en speelsterkte. De pas heb je nog wel nodig om je te legitimeren bij KNLTB-wedstrijden én om digitaal banen af te hangen.

Aan welke eisen moet de profielfoto voldoen? 
Omdat de foto op de ledenpas wordt gebruikt, zorg je ervoor dat: 
  • je gezicht goed in beeld is, dus weinig of geen achtergrond; 
  • er geen andere personen of zaken in beeld te zien zijn. 
De ledenadministratie controleert of de nieuwe foto geschikt is en informeert je indien dit niet het geval is. Je kunt dan een andere foto uploaden.

Het digitaal afhangbord hangt binnen. Hoe kom ik aan een sleutel van de achterdeur?
Je kunt een sleutel voor de poort, buitentoilet en het ‘deeltje’ aanvragen bij de ledenadministratie. Houd rekening met een borg van €22,50 per sleutel.

Nieuwscategorieën

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 13 467 6511

Address

Ekkersrijt 45
5032 WN Tilburg